Persoonlijke gebeden

naar index gebeden - terug naar hoofdpagina

   
lieve mensen,
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken dat jullie voor mij willen bidden!
Ik heb het gevoel dat ik niet meer alleen hoef te strijden om te "overleven", want dat is het, elke minuut; heel lief van jullie dat jullie bereid zijn mee te strijden, want ik ben nu zover om het op te geven. Voorgoed. Maar ik weet dat jullie meestrijden en daarom moet ik verder zien te gaan. Hoe? Ik weet het niet.
Ik wens jou/jullie veel liefde, gezondheid, geborgenheid en warmte toe. 
Ook voor alle mensen op deze site.
Want LIEFDE is het sleutelwoord, wie je ook bent, doof, blind, invalide, eenzaam, voorgoed afgeschreven, buren die je negeren omdat je invalide bent, je man of vrouw hebt verloren.
Ik wens een ieder die een gebed heeft geplaatst toe dat er lieve mensen jullie pad mogen kruisen en je verdriet of wanhoop kunnen begrijpen via de Here Jezus.
Want samen sta je sterk in de Naam van de Here Jezus
Nogmaals bedankt lieve mensen, en ik wens jullie de Liefde van Hem toe.
ABBA VADER,  U ALLEEN BEHOOR IK TOE.

Yvette

03-03-2008

Lieve Vader in de hemel,
het is een voorrecht om U te mogen kennen. Zonder U zou ik het niet redden op deze wereld. Aangevallen door negatieve krachten word ik steeds, maar ik weet dat U de sterkste bent voor nu en in eeuwigheid!! Mijn leven is zo moeilijk soms en de intense eenzaamheid slaat zo vaak toe. Heb het liefste wat ik had net verloren en begrijp niet waarom. Ik zou zo vaak zelf hier niet meer willen zijn maar u geeft me steeds kracht om verder te gaan. Mijn taak op deze aarde is nog niet klaar; ik vertrouw erop dat U bij me bent en blijft en ook weet ik dat het mooiste nog moet komen na dit leven. Help me Here in mijn zwartste momenten in verdriet en eenzaamheid. Tegelijk dank voor Uw liefde en kracht!! 

Josien

02-03-2008

Ik vraag een gebed aan voor 2 zusters;  ze hebben beide kanker. Julia heeft long- en slokdarmkanker; op dit moment heeft ze al een 1/2 jaar hoofdpijn. Ze geeft het op moment op, ze zegt dat ze moe is van de strijd. De andere zuster heeft borstkanker en worstelt met de vraag waarom en heeft een tijd onze gemeente verlaten .
Zegen van de Here voor iedereen.
Groetjes en bedankt.

Janneke

26-02-2008

Here Jezus,
U weet in welke situatie ik zit, wat mij beroert en met welke gedachten ik rondloop. U kent ook mijn tekortkomingen en slechte daden die ik gedaan heb, mijn ontrouw aan vele mensen.
Ik wil U vragen mij een signaal te geven welke kant ik op moet om op het juiste spoor te komen en de juiste te ontmoeten. Ik smeek U vanuit mijn hart verlichting te brengen in mijn bestaan.
En u weet met wie ik dat het liefste wil ervaren. Dank u Heer.

Onze Vader die in de hemel zijt, 
Uw Naam worde geheiligd; 
Uw Rijk kome, 
Uw wil geschiede op aarde zoals in de hemel. 
Geef ons heden ons dagelijks brood.
En vergeef ons onze schulden, 
zoals ook wij vergeven hebben aan onze schuldenaren. 
En leid ons niet in bekoring, maar behoed ons voor het kwaad.
Amen.

Ruud

24-02-2008

Trouwe Vader, 
ik bid U voor Yvette. 
U ziet haar eenzaamheid en U kent haar wanhoop. U weet, Here Jezus, uit ervaring wat het is om door de diepste duisternis heen te gaan en dan ook nog door Uw vrienden verlaten te worden. Dat U afwijzing, vernedering en verraad hebt ervaren en ons door alle lijden heen kunt begrijpen. Ik bid U dat Yvette troost mag vinden in dat besef en weer hoop mag krijgen voor haar toekomst. Ik bid U om mensen om haar heen te geven, die haar liefde geven en er voor haar zijn. Wilt U haar te laten zien hoe ze contacten kan leggen en anderen laten zien hoe hard ze nodig zijn bij Yvette?
Ik bid U ook om haar ogen te openen voor de kleine dingen die U haar geeft, zodat ze zal zien dat ze niet verlaten is. Vader, U weet hoe alleen en geďsoleerd wij ons kunnen voelen als we door ziekte of invaliditeit niet meer in staat zijn om onder de mensen te komen en vergeten worden. Ik dank U dat U altijd bij ons bent. 
Lieve Yvette, ik zal de komende tijd voor je bidden. Ik heb de tijd: ik ben al jaren ziek. Ik ken het isolement en de wanhoop waar je over spreekt. Geef niet op! 

Heinie

23-02-2008

 Yvette,
God's hart huilt om datgene waar je nu door moet maken. De satan heeft openingen in je geloof gevonden en is je aan het bewerken. Hij komt tot je met redeneringen, gedachten, leugens, waarmee hij probeert je af te brengen van het leven vanuit de genade van God.
Geloof hem NOOIT. Satan is een volkomen verslagen vijand. Laat je in geen geval ontmoedigen of beangstigen als je het gevoel hebt aangevallen te worden maar blijf volharden in je Geloof. Onderwerp je aan God, verzet je tegen de boze en hij zal van je vluchten. Jezus die IN je is sterker dan de boze.Het bloed van Jezus is op de deurpost van je hart gesmeerd. Belijd dat je beschermd bent door het bloed van de Hem.
In de Bijbel staat dat we deze vijandige gedachten krijgsgevangen mogen nemen en ze onder gehoorzaamheid van Jezus Christus mogen brengen. Besluit daarom om iedere valse gedachte krachtig af te wijzen die niet in overeenstemming is met God's gedachte over JOUW LEVEN. Neem God's gedachte over je leven aan en spreek deze over jezelf uit. Verdiep je enkel in HEM: ga Hem aanbidden! WIE BIDT DIE WINT, WIE BIDT IS DE BAAS.
Ik bid voor je:
Goede Vader, Dank U voor alle beloften die U Yvette heeft gegeven. Dank U dat het hart van Yvette, door het bloed van Uw Zoon Jezus, is gereinigd van alle zonden.  Ik bind de geest van redenatie, de machten van valse gedachten en leugens en breng ze onder gehoorzaamheid van Jezus Christus. Iedere rotgedachte, iedere negativiteit stuur ik weg in de Naam van Jezus! OPZOUTEN! Hoor je het satan: OPZOUTEN!!!! 
Lieve Vader, vul de gedachten van Yvette met blijdschap en hoop. Bescherm deze gedachten want U bent een Vader van liefde en trouw. 
Dank U dat Yvette niet langer gebukt hoeft te gaan onder het juk van schuldgevoelens en (valse) beschuldigingen. Dank U dat Uw Zoon Jezus ook haar heeft bevrijd en dat zij niets te vrezen heeft. Vader ik bid U om Christenen op het pad van Yvette te brengen zodat zij haar pijn, haar angst, haar verdriet maar straks ook de mooie dingen met deze mensen kan delen. Dat zij daardoor meer en meer bemoedigd zal worden en de liefde die U voor haar heeft weer sterk zal gaan ervaren. Dank U dat u ELKE DAG bij haar bent. Amen.

Paul

22-02-2008

Lieve Here Jezus

Wilt U me a.u.b. weghalen?
U weet met welke gedachten ik rondloop.
Heer U alleen weet dat ik geen zelfmoord durf te plegen, maar ook niet zo verder kan
Zou zooooooo graag een keer willen "leven" met lieve,betrouwbare mensen om me heen.
U kent mij, weet dat ik afhankelijk ben van hulp.
Lieve Here Jezus geef a.u.b. de juiste mensen.
Ik geloof in U, ga nooit meer naar een kerk U alleen weet de reden.
HEER JEZUS a.u.b. HELP!!!!
Dank U Heer dat U alleen weet wie ik ben, en wat er allemaal gebeurd is.
Dank U dat U machtig ben en weet wie er nodig is!
Wilt U a.u.b. ook met alle mensen zijn, die vreselijke dingen meemaken en ook met de mensen die geen uitweg meer zien. U ben ALMACHTIG!!! Heer a.u.b. breng ons bij elkaar zodat we U weer mogen ervaren en elkaar kunnen steunen
Heer , U weet dat we elkaars e-mail niet door mogen geven, maar ik smeek U dat U machtiger ben dan de pc waar we hulp proberen te vinden.
Dank Lieve Here Jezus; wilt U a.u.b. bij alle mensen op deze site zijn . Hen troosten, helpen, genezen{als U het wilt} en vooral ons samen brengen met Uw liefde?!
Heer ontferm U
Dank U Heer.

Yvette

20-02-2008