Persoonlijke gebeden

naar index gebeden - terug naar hoofdpagina

   Ik vraag u voor uw gebed voor volledig herstel van onze relatie en dat wij daarmee een thuisbasis kunnen zijn voor onze kinderen zodat zij bespaard blijven van gescheiden ouders en dat wij in onderlinge liefde met elkaar kunnen leven en God daarin centraal kunnen stellen en ervaren.

anoniem

Please pray for me, that I will have enough points to go to the next year of my study.

In Jesus name, thank you,

Miguel
Genees mijn ziel geest en lichaam, en geef me het vertrouwen in Uw leiding weer. U alleen bent de grote Geneesheer die een gebroken geest kan en wil genezen.

anoniem

Here ik wil U bedanken voor die mooie dag die u ons gegeven hebt. Here wilt U Zijn met de zieken en mensen die wat hebben en met mijn kleine achterneefje die geboren is; sterk hem en ook mijn neef en nicht. 
Here wilt U met iedereen zijn in deze wereld waar oorlog is en waar dingen gebeuren die niet goed zijn. 
Geef ons een goede nacht en dat we morgen weer gezond en fris naar Uw Huis kunnen gaan. Om Uw Zoon Jezus Christus' wil.
Amen Amen.

anoniem

Ik wil U danken voor alle wondertjes die we om ons heen mogen zien gebeuren. 
Ik wil U danken voor mijn ouders die komende week 50 jaar getrouwd zijn. Vader dat U heeft laten zien dat het belangrijk is dat we ondanks fysiek lijden U blijven zoeken en aanbidden. Vader ik vraag Uw zegen voor pastor Peter en dank voor zijn vriendschap. Heer zegen hem wanner het lijden hier voor hem nu zo zwaar is. Zegen de artsen rondom hem en zegen ook zijn moeder. Dat vraag ik U in naam van Jezus. Dank Vader dank. Amen.

Laetitia

*Goede God*

'S avonds is het donker maar ook licht,
door de maan die U hebt gemaakt 
wordt het weer licht.
'S morgens is het licht,
doordat U de zon hebt gemaakt.
Wij houden van U God.
Amen.

Claudia

Geef vrede,Heer,geef vrede.

anoniem

Lieve Vader,
sinds mijn laatste buikoperatie met alle bijbehorende complicaties ben ik niet meer de persoon die ik voorheen was. Ik ben mijn vertrouwen kwijt in mensen en ook in U.
Dat vind ik verschrikkelijk. 
U heeft mij van de dood gered, maar er zijn nog verschillende nare ingrijpende fysieke problemen. Ik ben er in zorg over en kan niet echt tot daadwerkelijke overgave komen. 
Ik dank U dat ik dagelijks schriftoverdenkingen mag schrijven en per mail versturen, maar soms lijkt het of de bron opdroogt. Ik wil zo graag tot zegen zijn. Ervaren dat U nog steeds de God van wonderen bent. Niet van horen zeggen, maar door eigen ervaring. Ik geef mijzelf over in Uw handen. Wilt u mij aanraken en zo toerusten dat ik voor anderen iets betekenen mag. Ik bid het in de Naam van Uw Zoon, die toch immers alles volbracht heeft? Amen.

Peter

Liefdevolle Vader,
Dank U voor alle zegeningen in mijn leven en dat U mij wilt en kunt gebruiken tot bemoediging en troost van uw andere kinderen.
Liefdevolle vader zo breng ik voor Uw troon van genade Arno en Lenie S. 
Vader, dat zij inzicht mogen krijgen hoe zij de kinderen gezond kunnen groot brengen. Liefdevolle Vader, U weet hoe ongezond de situatie nu is en dat 1 kind al uit huis geplaatst is. Vader laat ons zien hoe we kunnen en mogen helpen. Maar het gaat allereerst om hun eigen inzicht. Bescherm en verlos hen van oordeel naar hulpverleners. 
Liefdevolle Vader, zo vragen wij Uw innige bescherming voor de jongens Christiaan en Samuel: bescherm hen tegen ziekten en uithuisplaatsing. Wees hen nabij. Amen.

Laetitia

Liefdevolle Vader.

Ook hier wil ik graag gebed vragen voor onze pastor Peter. Die zich zo eenzaam voelt en fysiek zo in de steek gelaten. Hij is ernstig nierpatiënt. Wilt U hem verlossen van zijn zelfveroordeling en dat wanneer vergeven voor hemzelf nog te moeilijk is hij het in elk geval mag loslaten. Heer bescherm en leidt hem door alles heen en laat hem beseffen dat wij hem zo dankbaar zijn voor wat hij ook telkens deelt met de kinderen. Amen.

Laetitia

God wil u mij helpen om U te vinden nu ik niet meer weet wat ik geloof, nu ik moet kiezen of ik belijdenis ga doen of niet en ik eigenlijk begin af te vragen wat ik geloof. Geef me het gevoel dat U er bent, geef me dat gevoel waar ik zolang naar op zoek ben.

Ano

Ik wil graag gebed voor mijn broer,
Benjamin S., dat hij ook een persoonlijke ervaring mag krijgen waardoor hij tot bekering mag komen, en dat zijn wil niet in de weg staat.
Ditzelfde wil ik voor Paul P.

Naomi

God, bid voor het leven dat wij nog lang mogen bestaan.
God, bid voor de arme mensen die nu sterven van de honger.
God, bid voor de dieren in het oerwoud.
God, bid dat er geen oorlog meer is.
Zult U dan naar de aarde komen?
Amen.

Maikel

Lieve Vader in de Hemel

Dank u wel Here
voor al het goede wat u in de wereld doet.
Leid mij Here,
laat mij u wil doen. zeg wat ik moet doen Here.
Lieve Heer,
Ik heb u nodig,
elk jaar weer elke maand en elke dag,
elk uur, elke minuut en elke seconde.
Vader laat mij nooit meer alleen,
want U hebt mij gevonden Heer:
hou mij vast. Amen.

Jenske

Ik wil graag mensen vragen of ze voor mij willen bidden, want ik lijd aan een borderline persoonlijkheidstoornis, eetstoornissen en adhd. Er is al talloze keren voor bevrijding gebeden, maar niks heeft mogen baten.
Kunt u alstublieft mij in gebed houden hiervoor? Mijn geloofsleven is ook een drama, ben mijn geloof zo goed als kwijt. Ik wil wel geloven en mijn geloofsvreugde terug, maar vanwege allerlei tegenslagen en innerlijke veroordelingen voel ik mij verdoemd. Wilt u bidden voor geestelijk herstel van mijn aandoeningen en voor het hervinden van mijn geloof?
En wilt u mijn 2-jarige zoon in gebed houden wiens vader is overleden in januari 2004 en die vanwege mijn problematiek niet bij mij meer kan wonen?

anoniem

Heer, 
genees mijn moeder van lichaam en geest.
Geef haar innerlijke rust, geluk en goede gezondheid. Breng haar in topconditie terug naar huis. 
Laat uw wonder geschieden, genees onze moeder; mevr.Sewdei baboeram panday-tirbeni 17 - 12 - 1931

Sandra

Uw gebed wordt gevraagd voor een gezin, waar het niet goed mee gaat.  Voor de moeder die zich niet goed voelt en erg moe is. Voor de kinderen die het op school moeilijk hebben. Ze krijgen met situaties te maken waar  ze helemaal geen deel aan hebben, maar die hen wel beïnvloeden.
Bidden wij voor heil en zegen voor dit gezin.